Still alive for you, love.

Det är sommarlov och trots paniken över inget sommarjobb så har jag börjat slappna av. Började mitt lov på bästa tänkbara sätt med att åka upp till Stockholm med min partner in crime . Förutom någon regnskur så var vädret fantastiskt och vi hann uppleva en hel del på bara några dagar. Vi såg studentflak med lättade och hoppfulla studenter, gigantiska poliseskorter som stannade precis där vi satt och åt, vi blev överraskade med biljetter till finaste konserten, dansade tills fötterna gjorde ont med utsikt över nästan femtiotusen personer, jag hade blomkrans i håret och vi mådde så otroligt bra. Vi drack smoothies utomhus till frukost, åt fantastiskt god mat och försökte kräma ur precis allt vi kunde under vår lilla vistelse i huvudstaden. Allt var precis sådär som det ska vara och det är bara ett år kvar tills jag kan göra allt som gör mig glad året runt. Inget som håller mig fast.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: