We’re gonna stick together, know we’ll get through it all.

Imorgon fyller världens finaste Fanny myndig och igår kidnappade vi i järngänget henne med ögonbindel för lite överraskningsfika och musik i Stadsparken där vi blev kvar till sent på kvällen. En spotifylista hade vi skapat till födelsedagsbarnet som vi dansade till. Förutom att prata och skratta (och äta) i mängder passade vi även på att klättra i träd, rida på rådjursstatyer och leka med de 18 ballonger som blåsts upp dagen till ära.
Dessa fyra tjejer är det enda som får mig att ta mig till skolan dag ut och dag in. Nu har vi endast ett år kvar ihop, men ärligt talat oroar det inte mig så mycket. Ibland vet man bara när det känns rätt och då behöver man inte fundera så mycket på hur allt ska lösa sig. För det kommer det göra ändå. 
 
Älskade födelsedagsbarn ♥ (som bilderna för övrigt är snodda ifrån)


Kommentarer
Postat av: fanny

vet inte vad jag skulle göra utan er <3 TACK för bästa kvällen!!!!

2014-06-07 @ 20:14:16
URL: http://fannyalmen.forme.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: