Home is where your heart is

Tillbaka efter fem dagar i staden som får mig att känna mig hemma. Har nog inte riktigt smält allt än och vill väl kanske inte göra det heller. Det gör lite för ont.
Vi proppade våra dagar med olika små äventyr. Långpromenader i varma och soliga Hyde Park, vi har jämfört Westfield-galleriorna i Shepherds Bush och Stratford (Shepherds Bush vann), ätit Frozen Yoghurt och en gigantisk "share platter" på Nandos, hängt i älskade Camden, njutit av storstadstempot inne i centrala London och haft otroligt bra platser på världens bästa gig. Att vi dessutom fick ett hotellrum med en helt otrolig utsikt var mer än vi hade förväntat oss. 
Jag längtar tillbaka till allt som får mig att känna mig hel och lycklig. 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: